Ben je opzoek naar meer informatie over het verzenden en het bezorgen van jouw bestelling? Bekijk de onderstaande informatie. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Online Klantenservice.
Wij adviseren jou om voor het plaatsen van de bestelling goed te controleren of jij de juiste kleuren en producten hebt besteld. Zodra jouw bestelling is geplaatst, begint ons Fulfilment partner deze vrijwel direct in te pakken voor jou.
Jouw bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt. Vanwege dit snelle proces is het niet mogelijk om jouw bestelling te wijzingen nadat deze is geplaatst.
In de meeste gevallen geldt: vóór 23:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Bekijk het schema hieronder wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.
Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL en DHL. Je ontvangt dus altijd een Track & Trace code zodat je precies kunt zien op welk moment van de dag je pakketje bij jou afgeleverd wordt.
Bestel jij jouw producten na 17:00 uur? Dan wordt jouw pakketje automatisch geleverd door DHL.
Let op! Zodra jouw pakket ons Fulfilment partner heeft verlaten en uit onze handen is, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de exacte levertijd. De verantwoordelijkheid van onverwachte vertragingen liggen in dit geval bij de postbezorger aan wie wij jouw bestelling hebben overgedragen. Wil jij weten waar jouw pakket blijft? Controleer jouw ontvangen Track & Trace Code of neem contact op met de postbezorger.
Besteld met PostNL vóór: | Eerste bezorging op: | Besteld met DHL vóór: | Eerste bezorging op: | Besteld met Trunkrs vóór: | Eerste bezorging op: |
Maandag vóór 23:30 uur | Dinsdag | Maandag vóór 21:55 uur | Dinsdag | Maandag vóór 11:00 uur | Maandagavond tussen 17:00-22:00 |
Dinsdag vóór 23:30 uur | Woensdag | Dinsdag vóór 21:55 uur | Woensdag | Dinsdag vóór 11:00 uur | Dinsdagavond tussen 17:00-22:00 |
Woensdag vóór 23:30 uur | Donderdag | Woensdag vóór 21:55 uur | Donderdag | Woensdag vóór 11:00 uur | Woensdagavond tussen 17:00-22:00 |
Donderdag vóór 23:30 uur | Vrijdag | Donderdag vóór 21:55 uur | Vrijdag | Donderdag vóór 11:00 uur | Donderdagavond tussen 17:00-22:00 |
Vrijdag vóór 23:30 uur | Zaterdag | Vrijdag vóór 21:55 uur | Zaterdag | Vrijdag vóór 11:00 uur | Vrijdagavond tussen 17:00-22:00 |
Zaterdag | Maandag | Zaterdag | Maandag | N.V.T. | N.V.T. |
Zondag vóór 17:00 uur | Maandag | Zondag vóór 17:00 uur | Maandag | N.V.T. | N.V.T. |
Hieronder hebben wij voor je op een rijtje gezet wat je de kosten zijn voor verzending.
€ 6,95 voor een pakket van PostNL binnen Nederland
€ 3,95 voor een brievenbuspakket van DHL binnen Nederland
€ 6,95 voor een verzending naar België
Bij een bestelling boven de € 50,- komen de verzendkosten te vervallen. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en handwerk. Deze kunnen niet in mindering worden gebracht. Omdat de verzendkosten vervallen kiest ons systeem automatisch door welke bezorger jouw pakketje geleverd wordt.
Als er voor je pakje niet getekend hoeft te worden mag de bezorger je pakje afleveren in de brievenbus. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en het de volgende bezorg dag opnieuw proberen af te leveren.
Let op! Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als een pakketbezorger voor een dichte deur heeft gestaan. PostNL informeert jou, wanneer jij niet thuis bent bij bezorging, per e-mail of via de PostNL app. Volgens PostNL bespaart jaarlijks 70.000 kilo papier. Samen maken wij de wereld groener en mooier!
Het is mogelijk om jouw pakket te laten bezorgen op een plek rondom jouw huis. Per postbezorger heeft deze bezorgoptie hun eigen spelregels en voorwaarden. Zorg ervoor dat jij deze goed doorleest voordat jij hen toestemming geeft om het pakket rondom jouw huis te laten bezorgen. Dit zijn de postbezorgers die deze bezorgoptie aanbieden met meer informatie:
PostNL: Afgesproken plek
DHL: Afgesproken plek
DPD: Neerzettoestemming
Helaas kunnen wij het adres na het plaatsen van de bestelling niet meer aanpassen. Wij werken met een extern verzendbedrijf die onze pakketjes supersnel verzendt. Neem voor wijziging in jouw gegevens contact op met onze klantenservice zodat wij op de hoogte zijn.
We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren aan te bellen. Misschien hebben zij jouw pakje of een kaartje ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten.
Trunkrs biedt Same Day Delivery aan voor bestellingen die geplaatst worden vóór 11:00 op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Deze service geldt van maandag t/m vrijdag, voor de bezorging van pakketten binnen Nederland en Vlaanderen, met uitzondering van de Waddeneilanden. In de Track & Trace van Trunkrs kun je kiezen voor SMS updates. Zo blijf je automatisch op de hoogte van de bezorging. Zo ontvang je bijvoorbeeld een sms 15 minuten voor de bezorger voor de deur staat!
Wij versturen naar bijna alle landen op de wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend. Kun je geen verzending kiezen op jouw land naar keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice.