Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Ben je opzoek naar meer informatie over het verzenden en het bezorgen van jouw bestelling? Bekijk de onderstaande informatie. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen. 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Online Klantenservice

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen? 

Wij adviseren jou om voor het plaatsen van de bestelling goed te controleren of jij de juiste kleuren en producten hebt besteld. Zodra jouw bestelling is geplaatst, begint ons Fulfilment partner deze vrijwel direct in te pakken voor jou.  

Jouw bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt. Vanwege dit snelle proces is het niet mogelijk om jouw bestelling te wijzingen nadat deze is geplaatst. 

 

Wat is de standaard levertijd?

In de meeste gevallen geldt: vóór 23:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Bekijk het schema hieronder wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.

Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL, DHL en Trunkrs. Je ontvangt dus altijd een Track & Trace code zodat je precies kunt zien op welk moment van de dag je pakketje bij jou afgeleverd wordt. 

Let op! Zodra jouw pakket ons Fulfilment partner heeft verlaten en uit onze handen is, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor de exacte levertijd. De verantwoordelijkheid van onverwachte vertragingen liggen in dit geval bij de postbezorger aan wie wij jouw bestelling hebben overgedragen. Wil jij weten waar jouw pakket blijft? Controleer jouw ontvangen Track & Trace Code of neem contact op met de postbezorger.  
 

Besteld met PostNL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Besteld met DHL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Besteld met Trunkrs vóór: 

Eerste bezorging op: 

Maandag vóór 23:30 uur 

Dinsdag 

Maandag vóór 21:55 uur 

Dinsdag 

Maandag vóór 12:00 uur 

Maandagavond tussen 17:00-22:00 

Dinsdag vóór 23:30 uur 

Woensdag 

Dinsdag vóór 21:55 uur 

Woensdag 

Dinsdag vóór 12:00 uur 

Dinsdagavond tussen 17:00-22:00 

Woensdag vóór 23:30 uur 

Donderdag 

Woensdag vóór 21:55 uur 

Donderdag 

Woensdag vóór 12:00 uur 

Woensdagavond tussen 17:00-22:00 

Donderdag vóór 23:30 uur 

Vrijdag 

Donderdag vóór 21:55 uur 

Vrijdag 

Donderdag vóór 12:00 uur 

Donderdagavond tussen 17:00-22:00 

Vrijdag vóór 23:30 uur 

Zaterdag 

Vrijdag vóór 21:55 uur 

Zaterdag 

Vrijdag vóór 12:00 uur 

Vrijdagavond tussen 17:00-22:00  

Zaterdag 

Maandag 

Zaterdag

Maandag

N.V.T. 

N.V.T. 

Zondag vóór 17:00 uur

Maandag

Zondag vóór 17:00 uur

Maandag

N.V.T. 

N.V.T. 

 

Wat zijn de kosten van een verzending? 

Hieronder hebben wij voor je op een rijtje gezet wat je de kosten zijn voor verzending.

€ 6,95 voor een pakket van PostNL binnen Nederland
€ 3,95 voor een brievenbuspakket van DHL binnen Nederland
€ 6,95 voor een verzending naar België
€ 8,95 voor Same Day Delivery van Trunkrs naar Nederland en Vlaanderen, met uitzondering van de Waddeneilanden*

Bij een bestelling boven de € 50,- komen de verzendkosten te vervallen, met uitzondering van de verzendmethode Same Day Delivery via Trunkrs. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en handwerk. Deze kunnen niet in mindering worden gebracht.

 

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger mijn pakje komt afleveren? 

Als er voor je pakje niet getekend hoeft te worden mag de bezorger je pakje afleveren in de brievenbus. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en het de volgende bezorg dag opnieuw proberen af te leveren. 

Let op! Vanaf 1 juli 2022 laat PostNL niet langer een briefje achter als een pakketbezorger voor een dichte deur heeft gestaan. PostNL informeert jou, wanneer jij niet thuis bent bij bezorging, per e-mail of via de PostNL app. Volgens PostNL bespaart jaarlijks 70.000 kilo papier. Samen maken wij de wereld groener en mooier!

 

Ik ben niet thuis. Is bezorging op een plek rondom mijn huis mogelijk?  

Het is mogelijk om jouw pakket te laten bezorgen op een plek rondom jouw huis. Per postbezorger heeft deze bezorgoptie hun eigen spelregels en voorwaarden. Zorg ervoor dat jij deze goed doorleest voordat jij hen toestemming geeft om het pakket rondom jouw huis te laten bezorgen. Dit zijn de postbezorgers die deze bezorgoptie aanbieden met meer informatie:  

PostNL: Afgesproken plek 
DHL: Afgesproken plek 
DPD: Neerzettoestemming  


 
Ik heb een foutief adres opgegeven, kunnen jullie dit corrigeren? 

Helaas kunnen wij het adres na het plaatsen van de bestelling niet meer aanpassen. Wij werken met een extern verzendbedrijf die onze pakketjes supersnel verzendt. Neem voor wijziging in jouw gegevens contact op met onze klantenservice zodat wij op de hoogte zijn. 


 
Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu? 

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren aan te bellen. Misschien hebben zij jouw pakje of een kaartje ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten. 

 

*Ik heb gekozen voor de verzendmethode Trunkrs. Hoe werkt hun service?

Trunkrs biedt Same Day Delivery aan voor bestellingen die geplaatst worden vóór 12:00 op werkdagen (maandag t/m vrijdag). Deze service geldt van maandag t/m vrijdag, voor de bezorging van pakketten binnen Nederland en Vlaanderen, met uitzondering van de Waddeneilanden.  In de Track & Trace van Trunkrs kun je kiezen voor SMS updates. Zo blijf je automatisch op de hoogte van de bezorging. Zo ontvang je bijvoorbeeld een sms 15 minuten voor de bezorger voor de deur staat!

 

Bestellingen buiten Nederland

Wij versturen naar bijna alle landen op de wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend. Kun je geen verzending kiezen op jouw land naar keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 
Gratis verzending boven €50,- (Nederland & België)
Wij rekenen geen verzendkosten bij bestellingen boven 50 Euro. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland en België. Uitgezonderd de verzendmethode Same Day Delivery via Trunkrs. Wij versturen bestellingen wereldwijd. De verzendkosten worden hiervoor automatisch berekend. Neem contact op met onze klantenservice als jouw land naar keuze er niet tussen staat.
Meer informatie »
Vóór 23:00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden
Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL, DHL en Trunkrs. Je ontvangt dus altijd een Track & Trace code zodat je precies kunt zien op welk moment van de dag je pakketje bij jou afgeleverd wordt. In de meeste gevallen geldt: vóór 23:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden.
Meer informatie »
Natuurlijke make-up geschikt voor ieder huidtype
Weet jij wat jij dagelijks op jouw gezicht aanbrengt? Indien jij geen huidexpert bent, kan het lastig zijn om te ontdekken welke make-up voldoet aan de strenge eisen om zich natuurlijk te mogen noemen. Daarom informeren wij jou over natuurlijke producten en natuurlijke ingrediënten. Zodat jij weet wat de inhoud is van cosmetica en hierop jouw persoonlijke voorkeur op kan aanpassen.
Meer informatie »
The Green adventure of Creative Cosmetics
The Green adventure of Creative Cosmetics
Ga samen met Creative Cosmetics op avontuur naar een groene en duurzame toekomst! Wij willen samen met jou een positieve impact maken. Wij blijven ons continue ontwikkelen op het gebied van duurzaamheid. The Green Adventure of Creative Cosmetics. Maak samen met ons het verschil en draag bij aan een duurzame toekomst. Bekijk hier onze duurzame keuzes.
Meer informatie »