Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

De allerbeste bezorgservice steekt eigenlijk heel simpel in elkaar.  
Je kunt jouw bestelling de volgende dag thuis of op je werk laten bezorgen.  
 
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd? 
In de meeste gevallen geldt: vóór 23:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Bekijk het schema hieronder te zien wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.  
Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL en DHL. Je ontvangt dus altijd een Track & Trace code zodat je precies kunt zien op welk moment van de dag je pakketje bij jou afgeleverd wordt. 
 

Besteld met PostNL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Besteld met DHL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Maandag vóór 23:30 uur 

Dinsdag 

Maandag vóór 21:55 uur 

Dinsdag 

Dinsdag vóór 23:30 uur 

Woensdag 

Dinsdag vóór 21:55 uur 

Woensdag 

Woensdag vóór 23:30 uur 

Donderdag 

Woensdag vóór 21:55 uur 

Donderdag 

Donderdag vóór 23:30 uur 

Vrijdag 

Donderdag vóór 21:55 uur 

Vrijdag 

Vrijdag vóór 23:30 uur 

Zaterdag 

Vrijdag vóór 21:55 uur 

Zaterdag 

Zaterdag vóór 18:00 uur 

Maandag 

Zaterdag 

Dinsdag 

Zondag 

Dinsdag 

Zondag 

Dinsdag 

 

Bezorging rondom de feestdagen

Let op! Rondom de feestdagen zijn er afwijkende bezorgdagen. Hou hier rekening mee wanneer je jouw bestelling plaatst. Hieronder vind je een overzicht van de pakketten en brievenbuspost.

 

Verwachtte bezorgdag pakketten

Aanbieden op1e bezorgpoging2e bezorgpoging*
Maandag 23-12-2019Dinsdag 24-12-2019Vrijdag 27-12-2019
Dinsdag 24-12-2019Vrijdag 27-12-2019Zaterdag 28-12-2019
Maandag 30-11-2019Dinsdag 31-12-2019Donderdag 02-01-2020
Dinsdag 31-12-2019Donderdag 02-01-2020Vrijdag 03-01-2020 

 

*Bron: PostNL ''Standaard wordt een pakket direct na de eerste bezorgpoging naar een PostNL-locatie gebracht. Alleen wanneer het aantal pakketten op een PostNL-locatie te hoog wordt, wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Na een feestdag wordt in deze gevallen een tweede bezorgpoging volgens bovenstaand overzicht uitgevoerd. De track & trace in de app of op de website geeft altijd de laatste informatie over de status van het pakket van de ontvanger.''

 

Verwachtte bezorgdag brievenbus

Verstuurd opBezorgd op
Vrijdag 06-12-2019Woensdag 11-12-2019
Zaterdag 07-12-2019Donderdag 12-12-2019
Zondag 08-12-2019Donderdag 12-12-2019
Maandag 09-12-2019Donderdag 12-12-2019
Dinsdag 10-12-2019Vrijdag 13-12-2019
Woensdag 11-12-2019Zaterdag 14-12-2019
Donderdag 12-12-2019Dinsdag 17-12-2019
Vrijdag 13-12-2019Woensdag 18-12-2019
Zaterdag 14-12-2019Donderdag 19-12-2019
Zondag 15-12-2019Donderdag 19-12-2019
Maandag 16-12-2019Donderdag 19-12-2019
Dinsdag 17-12-2019Vrijdag 20-12-2019
Woensdag 18-12-2019Zaterdag 21-12-2019
Donderdag 19-12-2019Dinsdag 24-12-2019
Vrijdag 20-12-2019Dinsdag 24-12-2019
Zaterdag 21-12-2019Zaterdag 28-12-2019
Zondag 22-12-2019Zaterdag 28-12-2019
Maandag 23-12-2019Zaterdag 28-12-2019
Dinsdag 24-12-2019Dinsdag 31-12-2019
Woensdag 25-12-2019Dinsdag 31-12-2019
Donderdag 26-12-2019Dinsdag 31-12-2019
Vrijdag 27-12-2019Dinsdag 31-12-2019
Dinsdag 31-12-2019Donderdag 02-01-2020
Woensdag 01-01-2020Vrijdag 03-01-2020

 

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger mijn pakje komt afleveren? 
Als er voor je pakje niet getekend hoeft te worden mag de bezorger je pakje afleveren in de brievenbus. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en het de volgende bezorg dag opnieuw proberen af te leveren. 
 
Ik heb een foutief adres opgegeven, kunnen jullie dit corrigeren? 
Helaas kunnen wij het adres na het plaatsen van de bestelling niet meer aanpassen. Wij werken met een extern verzendbedrijf die onze pakketjes supersnel verzendt. Neem voor wijziging in jouw gegevens contact op met onze klantenservice zodat wij op de hoogte zijn. 
 
Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu? 
We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren aan te bellen. Misschien hebben zij jouw pakje of een kaartje ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten. 
 
Levering rondom feestdagen 
Rondom de feestdagen kan de levertijd afwijken van de reguliere levertijden van Creative Cosmetics. Bestel dus op tijd om teleurstelling met de feestdagen te voorkomen. 

Besteld vóór 23:30 uur op:        

Verwachte bezorgdatum: 

25 en 26 december 

28 december (i.v.m. Kerst) 

31 december en 1 januari 

3 januari (i.v.m. Oudejaarsdag/Nieuwjaarsdag) 

 
 Bestellingen binnen Nederland: 
Je kunt je bestelling laten bezorgen door PostNL of DHL.  
 
- Brievenbuspakket DHL €3,95 
- PostNL pakket €4,95 
 
Bij bestellingen vanaf €50 rekenen wij geen verzendkosten (Nederlandse, Belgische en Duitse pakketten) 
 
Bestellingen buiten Nederland: 
Wij versturen naar bijna alle landen op de wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend. Kun je geen verzending kiezen op jouw land naar keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 
Wij verbeteren je make-up look en verbergen je oneffenheden. Cookies verbeteren onze website. Daar ga je toch mee akkoord? Dit bericht verbergen Meer over cookies »