Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Ben je opzoek naar meer informatie over het verzenden en het bezorgen van jouw bestelling? Bekijk de onderstaande informatie. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen. 

Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Online Klantenservice

 

Aangepaste bezorgdagen pakketten eindejaar 2020

Let op! Rondom de feestdagen zijn er afwijkende bezorgdagen. Hou hier rekening mee wanneer je jouw bestelling plaatst. Hieronder vind je een overzicht van de pakketbezorging van PostNL.

 

PostNL

 VerzendingBezorging
Donderdag 24-12-2020tot 14:00 uurNormaal
Vrijdag 25-12-2020 (1e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 26-12-2020 (2e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Donderdag 31-12-2020 (Oudjaarsdag)tot 14:00 uurNormaal (tot 18:00 uur)
Vrijdag 01-01-2021 (Nieuwjaarsdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 02-01-2021NormaalNormaal

 

DHL

 VerzendingBezorging
Donderdag 24-12-2020tot 14:00 uurNormaal (tot 18:00 uur)
Vrijdag 25-12-2020 (1e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 26-12-2020 (2e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Donderdag 31-12-2020 (Oudjaarsdag)tot 14:00 uurNormaal (tot 18:00 uur)
Vrijdag 01-01-2021 (Nieuwjaarsdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 02-01-2021Geen verzendingNormaal

 

DPD

 VerzendingBezorging
Donderdag 24-12-2020Geen verzendingNormaal
Vrijdag 25-12-2020 (1e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 26-12-2020 (2e Kerstdag)Geen verzendingGeen bezorging
Donderdag 31-12-2020 (Oudjaarsdag)Geen verzendingNormaal
Vrijdag 01-01-2021 (Nieuwjaarsdag)Geen verzendingGeen bezorging
Zaterdag 02-01-2021Geen verzendingNormaal
 

Wat is de standaard levertijd?

In de meeste gevallen geldt: vóór 23:30 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Bekijk het schema hieronder wanneer je jouw bestelling kunt verwachten.*  

Heb je geen zin om de hele dag op de postbode te moeten wachten? Geen probleem! Creative Cosmetics werkt namelijk samen met PostNL en DHL. Je ontvangt dus altijd een Track & Trace code zodat je precies kunt zien op welk moment van de dag je pakketje bij jou afgeleverd wordt. 
 

Besteld met PostNL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Besteld met DHL vóór: 

Eerste bezorging op: 

Maandag vóór 23:30 uur 

Dinsdag 

Maandag vóór 21:55 uur 

Dinsdag 

Dinsdag vóór 23:30 uur 

Woensdag 

Dinsdag vóór 21:55 uur 

Woensdag 

Woensdag vóór 23:30 uur 

Donderdag 

Woensdag vóór 21:55 uur 

Donderdag 

Donderdag vóór 23:30 uur 

Vrijdag 

Donderdag vóór 21:55 uur 

Vrijdag 

Vrijdag vóór 23:30 uur 

Zaterdag 

Vrijdag vóór 21:55 uur 

Zaterdag 

Zaterdag vóór 18:00 uur 

Maandag 

Zaterdag 

Dinsdag 

Zondag 

Dinsdag 

Zondag 

Dinsdag 

* Wegens de huidige, landelijke maatregels kan het zijn dat de levertijd kan afwijken. Houd je mail en tracking link in de gaten voor updates over je bestelling. 

 

Wat zijn de kosten van een verzending? 

Hieronder hebben wij voor je op een rijtje gezet wat je de kosten zijn voor verzending.

€ 6,95 voor een pakket van PostNL binnen Nederland
€ 3,95 voor een brievenbuspakket van DHL binnen Nederland
€ 6,95 voor een verzending naar België

Bij een bestelling boven de € 50,- komen de verzendkosten te vervallen. Dit geldt voor bestellingen binnen Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten zijn gebaseerd op het inpakmateriaal, koerierskosten en handwerk. Deze kunnen niet in mindering worden gebracht.

 

Wat als ik niet thuis ben als de bezorger mijn pakje komt afleveren? 

Als er voor je pakje niet getekend hoeft te worden mag de bezorger je pakje afleveren in de brievenbus. Past het pakje niet door de brievenbus? Dan zal de bezorger proberen je pakje bij de buren af te leveren. Als dit ook niet kan zal de bezorger het pakje weer meenemen naar het depot en het de volgende bezorg dag opnieuw proberen af te leveren. 


 
Ik heb een foutief adres opgegeven, kunnen jullie dit corrigeren? 

Helaas kunnen wij het adres na het plaatsen van de bestelling niet meer aanpassen. Wij werken met een extern verzendbedrijf die onze pakketjes supersnel verzendt. Neem voor wijziging in jouw gegevens contact op met onze klantenservice zodat wij op de hoogte zijn. 


 
Mijn pakje is bezorgd, maar ik heb niets ontvangen. Wat nu? 

We willen je vriendelijk vragen eerst bij je directe buren aan te bellen. Misschien hebben zij jouw pakje of een kaartje ontvangen. Controleer ook de brievenbussen. Is je pakje nog niet boven water? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen en een uitgebreid onderzoek kunnen opstarten. 

 
Bestellingen buiten Nederland

Wij versturen naar bijna alle landen op de wereld. De verzendkosten naar het buitenland worden automatisch doorberekend. Kun je geen verzending kiezen op jouw land naar keuze? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

 
Wij gebruiken cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »