Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN IN NEDERLAND?

Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag. Wil je weten of jouw geretourneerde artikelen aan onze voorwaarden voldoen, bekijk dan hier meer.

Stap 1: Noteer de te retourneren artikelen en de reden van retour op een begeleidend briefje. Vergeet hierbij ook niet je ordernummer en je NAW gegevens.
Stap 2: Voor het retourneren van je bestelling vanuit Nederland kun je je bestelling bij een postkantoor brengen. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retouretiket ter referentie. Zonder bewijs van retourzending worden zoekgeraakte retourneren niet terugbetaald.

GRATIS RETOURNEREN?
Om je bestelling kosteloos te retourneren kun je naar onze showroom komen in Noordwijkerhout. Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09.00 uur – 16.30 uur en op zaterdag van 09.30 uur – 16.30 uur.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING RETOURNEREN IN BELGIË?
Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Jammer, maar dat kan gebeuren! Wanneer de artikelen voldoen aan onze voorwaarden kun je deze retourneren. We zullen dan overgaan op terugbetaling van het aankoopbedrag.

Stap 1: Noteer de te retourneren artikelen en de reden van retour op een begeleidend briefje. Vergeet hierbij ook niet je ordernummer en je NAW gegevens.

Stap 2: Voor het retourneren van je bestelling vanuit België kun je je bestelling bij een postkantoor brengen. Deze kosten zijn voor eigen rekening. Bewaar een kopie van het retouretiket ter referentie. Zonder bewijs van retourzending worden zoekgeraakte retourneren niet terugbetaald.

WAT IS JULLIE RETOURADRES?
Creative Cosmetics
Pletterij 25
2211 JT Noordwijkerhout

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN? (NL)
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

WAT ZIJN DE KOSTEN VOOR RETOURNEREN? (BE)
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.

KAN IK MIJN BESTELDE ITEMS OMRUILEN VOOR EEN ANDER ARTIKEL?
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Het is alleen mogelijk om een item te ruilen voor een andere kleur van hetzelfde item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.

IK STUUR MIJN GEHELE BESTELLING RETOUR, WORDEN DE VERZENDKOSTEN DAN OOK TERUGBETAALD?
Wanneer je jouw gehele bestelling retourneert, ontvang je ook een terugbetaling van de oorspronkelijke verzendkosten indien je deze hebt betaald. Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk.

KAN IK MIJN PAKKET ALS BRIEVENBUSPAKKET RETOURNEREN?
Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.

WANNEER EN HOE WORDT MIJN GERETOURNEERDE BESTELLING/PRODUCT TERUGBETAALD?
Zodra ons distributiecentrum het retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.

Heb je gekozen voor Billink? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan? Geef dan jouw IBAN en tenaamstelling aan ons door bij het retourneren van jouw bestelling/product. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.

*Heb je de bestelling afgerond met de betaalmethode Creditcard, dan kan het terugstorten iets langer duren. Houdt rekening met 10 werkdagen.

WAT ZIJN DE RETOURVOORWAARDEN?
Je kunt je aankoop retourneren volgens de vastgelegde termijnen uit de algemene voorwaarden. Je kunt zonder opgave van reden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst ontbinden en producten retour zenden. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren. De kosten van de producten die je hebt aangeschaft, zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na retourzending van de artikelen. Kosten van retourzendingen komen voor eigen rekening.

Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.

MIJN RETOUR VOLDOET NIET AAN DE VOORWAARDEN, WAT NU?

Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.

WAT IS DE RETOURTERMIJN?

Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.

WAT MOET ER BIJ DE RETOUR?
Wij nemen alleen retouren aan voorzien van een briefje met de NAW gegevens en de reden van retourneren.

IK WIL IETS RETOURNEREN VAN DE SALE?

Er gelden tijdens een sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens een sale rekening mee moet houden is het volgende:
- Wanneer je een item hebt besteld en deze later in de sale komt, dan kunnen wij de korting helaas niet meer met terugwerkende kracht verrekenen.
- Het retourneren van sale items is uiteraard gewoon mogelijk, het betaalde bedrag wordt dan retour gestort.

 
Wij verbeteren je make-up look en verbergen je oneffenheden. Cookies verbeteren onze website. Daar ga je toch mee akkoord? Dit bericht verbergen Meer over cookies »