Ben je opzoek naar meer informatie over het retourneren van jouw bestelling? Bekijk de onderstaande informatie. Je vindt hier antwoorden op veelgestelde vragen.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met onze Online Klantenservice.
Ben je niet helemaal tevreden met jouw bestelde artikelen? Of wil je het ruilen voor een ander product? Retourneer online jouw bestelling.
LET OP! Jouw online bestelling kun je niet retourneren in onze winkel.
Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om een bestelling te retourneren, mits ongeopend (!!). Volg de volgende stappen om een retour aan te maken:
Wanneer bovenstaande stappen zijn volbracht, houd je e-mail goed in de gaten voor bevestiging van jouw retournering. Mocht je nog vragen hebben over jouw retour, mail deze dan naar [email protected].
LET OP! Kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening en versturen zonder Track&Trace is altijd op risico van de consument. Wij nemen alleen de verzendkosten over mits het een fout is vanuit onze kant. Het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk terugbetaald (binnen 30 dagen).
Je kunt je aankoop retourneren volgens de vastgelegde termijnen uit de algemene voorwaarden. Je kunt zonder opgave van reden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van je bestelling de overeenkomst ontbinden en producten retour zenden. Je dient dan de aangekochte producten in de onbeschadigde, niet beschreven, originele fabrieksverpakking en in ongebruikte staat (i.v.m. hygiëne) te retourneren. De kosten van de producten die je hebt aangeschaft, zullen worden terugbetaald binnen 14 dagen na retourzending van de artikelen. Kosten van retourzendingen komen voor eigen rekening.
In verband met de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! In het geval van een defect of door een verkeerde levering van ons, neem contact met ons op om deze kwestie te bespreken alvorens je het retourneert.
Let op! Het is niet mogelijk om minerale testers te retourneren. In verband met de hygiëne regels is het niet mogelijk om onze natuurlijke lipproducten (lipsticks & lipgloss), mascara, wenkbrauwpotloden en oogpotloden te retourneren.
Wanneer een artikel niet voldoet aan onze retourvoorwaarden, kun je deze helaas niet retourneren. Onze retourverwerking stelt aan de hand van diverse toetsingen vast of een retour gestuurd artikel voldoet aan de voorwaarden. Voldoet je retour niet aan de voorwaarden, dan kunnen we deze niet verwerken en niet overgaan op terugbetaling.
Je hebt het recht om jouw bestelling te herroepen en retour te sturen binnen onze retourtermijn van 14 dagen. Binnen deze termijn kun je jouw aankoop beoordelen en passen. Let op, i.v.m. de hygiëne regels kunnen wij echter uitsluitend ongebruikte en ongeopende producten terugnemen! Deze kunnen alleen geretourneerd indien de verpakking niet is aangebroken.
Je bent als klant zelf verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verzendmethode die je kiest.
Wij adviseren jou om voor het plaatsen van de bestelling goed te controleren of jij de juiste kleuren en producten hebt besteld. Zodra jouw bestelling is geplaatst, begint ons Fulfilment partner deze vrijwel direct in te pakken voor jou.
Jouw bestelling wordt binnen 24 uur verwerkt. Vanwege dit snelle proces is het niet mogelijk om jouw bestelling te wijzingen nadat deze is geplaatst.
Ja, dit kan. Je kunt ervoor kiezen om je retour via brievenbuspost naar ons retouradres* te versturen. Let er op dat je het pakketje wel voldoende frankeert. Dit is afhankelijk van het gewicht. Brievenbuspost is niet voorzien van een Track & Trace code. Zonder bewijs van verzending met Track & Trace code worden zoekgeraakte retouren niet terugbetaald. Het versturen van je retour via brievenbuspost is dus op eigen risico.
* Wij zijn verhuisd! Oktober 2020 zijn wij verhuisd van Pletterij 25 in Noordwijkerhout naar Verwerstraat 91 in 's-Hertogenbosch.
Zodra ons distributiecentrum het retourpakket heeft ontvangen, wordt je retour z.s.m. verwerkt. Na de verwerking van je retour ontvang je binnen enkele dagen* het aankoopbedrag terug op je rekening. De terugbetaling vindt plaats via de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen van je bestelling.
Heb je gekozen voor Billink? Dan ontvang je binnen 24 uur een aangepaste factuur. Heb je de volledige factuur al voldaan? Geef dan jouw IBAN en tenaamstelling aan ons door bij het retourneren van jouw bestelling/product. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen 2 weken terug op je rekening.
*Heb je de bestelling afgerond met de betaalmethode Creditcard, dan kan het terugstorten iets langer duren. Houdt rekening met 10 werkdagen.
Bestelde items kunnen helaas niet worden omgeruild voor een ander item. Het is alleen mogelijk om een item te ruilen voor een andere kleur van hetzelfde item. Wil je toch graag een ander item ontvangen, dan raden we je aan om jouw aankoop retour te sturen. Wanneer jouw retour voldoet aan de voorwaarden, zullen we overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag. Je kunt voor het item dat je wilt ontvangen zelf een nieuwe bestelling plaatsen in onze shop.
Er gelden tijdens een sale iets andere regels dan normaal. Waar je tijdens een sale rekening mee moet houden is het volgende: